زمین شوی صنعتی

کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان در ایران می باشد.
کارچر (کرشر) آلمان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه های نظافت صنعتی در جهان است.
ویژگی های نسل جدید اسکرابر یا کف شور های کارچر ( دستگاه زمین شوی صنعتی KARCHER )
از دیگر تکنولوژی های شرکت کارچر آلمان در اسکرابر یا دستگاه های شستشوی کف با اندازه بزرگ می توان به قابلیت جاروی همزمان با شستشو و سیستم مدیریت مواد شوینده اشاره کرد. قابلیت جاروی همزمان یا همان سوییپینگ امکان جمع آوری زباله های ریز و متوسط را به دستگاه زمین شوی یا اسکرابر می دهد که بر روی کیفیت شستشوی زمین توسط وسیله بسیار تأثیر گذار است. سیستم مدیریت ماده شوینده نیز امکان تعیین غلظت ماده شوینده در آب مصرفی را می دهد که این سیستم هزینه های مصرفی ماده شوینده را که در مساحت های بالا بسیار زیاد است، کاهش می دهد.
اساساً قابلیت های متفاوت انواع مختلف ماشین های یا محصولات نظافتی کمپانی (کارچر) باعث می شود تا آنها کم ترین هزینه های عملیاتی را داشته باشند.

معرفی سیستم eco و تی در دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر KARCHER آلمان
سیستم eco از دیگر مزایای ماشین های شستشوی کف یا زمین شوی صنعتی کمپانی ( KARCHER ) آلمان است. این سیستم تنها با تنظیم یک دکمه انجام می شود در این حالت سرعت برس و قدرت مکنده در حالت بهینه قرار می گیرد و در نتیجه این تنظیمات مصرف انرژی دستگاه زمین شوی صنعتی نیز، بهینه می شود و وسیله ها می توانند شارژ بیشتری نگه دارند. تکنولوژی تی نیز در نسل جدید زمین شور (KARCHER) تغییراتی کرده است. در حال حاضر دستگاه کف شوی صنعتی کارچر با تیغه لاستیکی مجهز به تکنولوژی oil Resistant عرضه می شوند که طول عمر بسیار بالاتری از تی های معمولی دارند و قدرت خشک کنندگی بالاتری برای دستگاه زمین شوی ایجاد می کنند.

سیستم تنظیم غلظت مواد شوینده
اسکرابر کارچر دارای سیستم تنظیم غلظت مواد شوینده نیز می باشد. این سیستم امکان تغییر غلظت مواد شوینده ترکیب شده با آب را همزمان با استفاده از دستگاه می دهد، که همین ویژگی هزینه مواد شوینده مصرفی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

همچنین کارچر آلمان با در نظر گرفتن نیازهای نظافتی محیط های مختلف و الزامات آنها اقدام به تولید انواع اسکرابر ها با طراحی های خاص می کند.
برای مثال به منظور استفاده اسکرابر در محیط هایی که نسبت به صدا حساس هستند، دستگاه اسکرابر مدل (B 60/10 C (MOPVAC را طراحی و ساخته است. این زمین شوی بدون نیاز به برق و باطری و فقط با استفاده نیروی مکانیکی اقدام به شستشو و خشک کردن سطح زمین می کند. بدیهی است که عدم وجود موتور در این محصول باعث می شود که هیچگونه صدایی توسط این اسکرابر ایجاد نشود.
و یا همچنین دستگاه اسکرابر مدل BR 35/12 C که به جرات می توان ادعا کرد دارای بالاترین قدرت مانور در بین تمامی زمین شوی های تولید شده کمپانی های مختلف می باشد. این محصول نیز برای استفاده در محیط هایی که دارای موانع زیادی می باشد مناسب است.

شرکت کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان در ایران می باشد.

 

مشاهده آگهی: https://www.panikad.com/ad/64483/

 

کلیدواژه ها: اسکرابر ,زمین شوی ,کفشوی ,کف ساب ,نظافت صنعتی ,نظافت ,شستشوی کف ,کف شور ,کفشو ,دستگاه زمین شوی